Jednoduchy zesilovac

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Srpen 11 23:32:11 CEST 2010

Myslím, že k PC by stačila bohatě i provenience NDR, pokud tam nemáte
studiovou kartu 24/96.

Asi jak kde. U nás mají Sony, Technics, Yamaha, zcela běžně kolem tisícovky,
to Onkyo jsem tam kdysi taky viděl (chodím tam ale jednou za hodně dlouho, i
půl roku), prostě stereo je dnes už odpad. Mám odtud šeredná hluchátka
sluchátka AKG za půl sta a ještě jedny funkční vyrobené ze dvou napůl
nefunkčních po dvacce :-D zatímco Philipse a podobné sr*čky mají za 300-500.

----- Původní zpráva -----
Od: Pavel Novotny

Prosim pekne, ktery?
Zesilovace o to mene kvalitni je snad jedina polozka, ktera se v CZ bazarech
prakticky nevyskytuje.
Mozna je nekde nejaky specializovany bazar, ale ten zase nebude mit
akceptovatelne ceny.

Take bych k PC koupil nejaky Maranz nebo Accuphase :-), ale stacil by i
Onkyo, bohuzel ani na blbleho Sonaka v CZ bazaru nenarazite.
PN

> Od: "Jaroslav Lukesh" <lukesh na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 11.08.2010 21:56
> Předmět: Re: Jednoduchy zesilovac

navštivte nejbližší bazar, tam si vyberete z velice kvalitních kousků třídy
HighEnd za pár šupů.