Jednoduchy zesilovac

Pavel Novotny novotny.pp na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 12 00:11:14 CEST 2010

Zvukovku mam 24/96 :-)

Sveho casu jsem tak 1x mesicne probehl bazary v Praze na Konevce,zajimava ulice, na 100m min.3 bazary elektro.
Co takhle nejaky lepsi zesilovac? Nemame, moc toho neni a kdyz se neco objevi tak to je hned pryc.
Behem cca 6 mesicu jsem narazil nanejaky nemecky kram z 70 let a jeden Onkyo AV reciever, ale byl to ten nejvetsi LowEnd a za 3000Kc mi to prislo moc, bohuzel k tomu mam servisni manual a vim co je uvnitr.

Obcas prolezu bazary i u nas na severu, ale tady je to klasika, autoradio, mobil, neni problem, ty tam nasi mili, pracoviti indocesi tlaci ve velkem, ale zesilovace, boze to ne, to ta bila chatra po ulici nenosi a v aute na parkovisti to take nenajdete. :-)

PN

> Od: "Jaroslav Lukesh"
> Komu: "HW-news"
> Datum: 11.08.2010 23:36
> Předmět: Re: Jednoduchy zesilovac

Myslím, že k PC by stačila bohatě i provenience NDR, pokud tam nemáte
studiovou kartu 24/96.

Asi jak kde. U nás mají Sony, Technics, Yamaha, zcela běžně kolem tisícovky,
to Onkyo jsem tam kdysi taky viděl (chodím tam ale jednou za hodně dlouho, i
půl roku), prostě stereo je dnes už odpad. Mám odtud šeredná hluchátka
sluchátka AKG za půl sta a ještě jedny funkční vyrobené ze dvou napůl
nefunkčních po dvacce :-D zatímco Philipse a podobné sr*čky mají za 300-500.