Páteční OT: Pomoc s výběrem nové matrace

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Duben 30 12:59:33 CEST 2010

No s kily problém není, ale dál bych to tady nerozebíral.

Každopádně jsem s ní spokojený, taky jsem asi půl roku vybíral a lehal
si v kde jakém krámě a jsou v nich fakt rozdíly... Nejhorší se z mého
pohledu zdají ty pružinové, na to když si lehnete uchem, tak slyšíte jak
to uvnitř rezonuje.

Honza Půhoný