Re: Páteční OT: Pomoc s výběrem nové matrace

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 30 13:30:51 CEST 2010

 30.4.2010, 13:28:05

Pruzinove jsou zase prodysnejsi, coz je vyhoda nekde kde je vice
vlhko, treba na chalupe. Vono fakt neni jednoduchy dobre vybrat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz