Ziarovky do podsvetlenia

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Čtvrtek Duben 29 22:31:06 CEST 2010

Tak mne by sa tam vosla aj jemne ohoblovana LED 5mm... Nateraz som tam dal
ziarovku z SOS, ale po mech stranke to nie je ono, ziarovka je mensia a
nedrzi dobre v drziaku, tiez svieti o nieco slabsie.
Originalne prevedenie je tu:
http://www.skandix.de/en/spare-parts/electrics/lights/bulbs/bulb/1018281/