Ziarovky do podsvetlenia

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Duben 29 12:05:20 CEST 2010

Já jsem takové nějaké žárovky s drátovými vývody kupoval v GES.

Něco je tady: http://www.ges.cz/led-diody-optosoucastky-zarovky/pristrojove-zarovky/miniaturni-prum2-x-117mm-s-dratovymi-privody/X3_WQ.html

    Martin

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Juraj Michálek
Sent: Thursday, April 29, 2010 11:49 AM
To: HW-news
Subject: Re: Ziarovky do podsvetlenia

No drotovymi vyvodmi som myslel fuzy dlhe aspon 15mm. Led tam len tak jednoducho asi nabastlit nepojde, nakolko vsetko podsvetlenie je regulovane a svetlovody vyuzivaju skutocnost ze ziarovka svieti aj doboku, kdezto LED ma uzky vyzarovaci uhol. Za origo ziarovku pytaju v autorizaku 4Eura (je nabodovana v takej plastovej patici, ale ide vymenit)
Distrelec, Farnell GME, SOS, Digikey som uz preliezol a vysledok slaby. Jedine v tom SOS sa najviac priblizuju el. parametrami.