eKINO-945GSE, IT8718F, ioctl()

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Úterý Duben 20 12:15:57 CEST 2010

Dobrý den,
dostal jsem do ruky miniPC eKINO-945GSE.

Deska je osazena iTE IT8718F Super I/O chipsetem, z něj jsou vyvedeny
4 vstupy a 4 výstupy na I/O konektor.
Právě tyto výstupy bych potřeboval nějak umět ovládat.

Dostal jsem typ na 2 tooly, s kterými si hraju.
1/ Suriotool
  - detekuje chip
  - vypisuje obsahy registrů chipu

2/ driver dio_drv_it8712
  - ten by měl umět nastavovat výstupy
  Céčkový program se v dialogu zeptá zda chceme číst nebo zapisovat,
jakou hodnotu chceme zapisovat a potom volá driver ioctl.

  get_value = ioctl(fd, IOCTL_GPIO_WRITE,&set_value);
  printf("Read DIO Status ===> %02x\n",get_value);

  výpisem zjištěno fd=3, IOCTL_GPIO_WRITE=1074030593
  za set_value jsem zkoušel doplnit různé hodnoty ale nazpět přečtenou
hodnota je vždy ==> 37 a výstupy jsou v jedničce.

Pokud má někdo s tímto čipem zkušenosti a nasměroval by mě co zkusit,
kde hledat, jaké nástroje používat, byl bych mu vděčný.

díky.

--
Sportuješ? Meloun tě zve na www.esportuj.cz !
Programuješ? Baví tě elektronika? Mrkni na meloun.esportuj.cz !