Re: Spinanie asynchronneho motora

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Úterý Duben 6 10:44:19 CEST 2010

Takhle jsem namaloval spinani jednofazoveho motoru s rozbehovym a behovym kondenzatorem a odstredivym kontaktem.
http://www.zpa-pecky.cz/editor/image/stranky3_soubory/k_moned_moped_monedj_cz_net.pdf str.13
Nevim, jak je zapojeny motor co tam mate vy, nektere jednofazove motory maji dve stejna vinuti a spinani je jednodussi.
S tim odrusenim elektroniky si asi vyhrajete, daji se pouzit feritove o-krouzky, varistory, RC cleny apod.
Nejlepsi by bylo, kdyby byla odolna elektronika, protoze pokud dokonale odrusite vase silove obvody tak se do elektroniky muze dostat ruseni z jineho zdroje.