Spinanie asynchronneho motora

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Duben 6 10:19:51 CEST 2010

> Bylo by dobre nejake schematko a jake soucastky v tomm mate.
Schemu nemam, myslel som ze sa pytam dostatocne zrozumitelne. Jedna sa o
osetrenie koncoveho spinaca, ktory prerusi prud vinutim motoru.
Indukcnost motora nepoznam, len jeho prikon, ako som pisal 500W.
Predpokladam ze by mohlo pomoct premostit rozpinaci kontakt seriovou
kombinaciou RC napr 0.1uF/275VAC + 47ohm. Podobne cleny sa pouzivaju pri
spinani induknej zataze triakmi.
> A pokud se v tom - jak pisete - nevyznate, tak byste se v tom IMHO
> nemel stourat.
dakujem za radu, som svojpravny

j.