Asus WL-500g deluxe a internetove radio

APA navrhpcb@gmail.com
Neděle Září 27 06:54:01 CEST 2009

Jen pridam, ze internetovy radia (a tisic dalsich pluginu jako mail, rss,
webkamery, google maps...) podporuje libovolny Dreambox DVB temer bez prace

jak to na asusu prepinate, leda pres pocitac a to asi neni mooc komfortni
o)) ale urcite jde dobastlit IrDA pres RS232, napsat ovladac a naprogramovat
treba na DO z TV