Asus WL-500g deluxe a internetove radio

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Září 26 22:30:22 CEST 2009

Tak další poznatky z výzkumu: ta zvukovka skutečně v linuxu podporu
má, a dokonce už mi i funguje s routerem a openwrt. Problém je ve
verzi kamikaze, původně jsem použil 8.09.1 a tam jsem slyšel ve zvuku
jen to pískání. Tak jsem přehrál starší verzi 7.09, ale ta zas nemá
žádný webový rozhraní. Ale ani 7.09 není ta pravá verze, protože v
packages pro ipkg nemá potřebný balíčky, konkrétně madplay nebo mpd a
mpc (přehrávače audio), takže jsem musel ipkg vnutit složku z verze
7.06. Pak už není problém nainstalovat madplay. A už mi to konečně
hraje.

Pavel Kadečka.