Asus WL-500g deluxe a internetove radio

APA navrhpcb@gmail.com
Sobota Září 26 16:34:21 CEST 2009

anebo se nejdříve podívat, který zvukový chipset už je podporovaný a podle
toho si koupit USB zvukovku

tu z venezuela.lapapa.com mám v šuplíku a funguje ve Windows na HID driver
vestavěn je i ve Win XP (takže netřeba cokoliv instalovat) a tak v linuxu
určo bude taky podporovaná, akorát zkusit insmod...

nakonec přece jen bude levnější koupit hotový IP rádio.. vypadaji prece tak
retro :-)
http://sortiment-ostatni.iobchody.cz/Ostatn%c3%ad/SAGEM+My+Dual+R-dio+700+-+IP+radio%7CKOD_W524101/
obavam se ale, ze jsem to kdysi zjistoval a radsi si zjistete zda to umi jen
presetovane stanice anebo si muzete definovat vlastni URL!!

----
v supleti mam wifi telefonek od avm, kterej ma 3.5jack a ve spojeni s jejich
modemem umoznuje radia i podcasty a rss a maily a ja nevim co vsechno jeste
a vse lze snadno nastavit robustni aplikaci v PC :-)

uz nevim kolik me stal, nemam cas si s nim hrat ale celou srandu najdete na
www.fritzmini.de a vse