AGILENT TECHNOLOGIES - U1732A - LCR METER

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Neděle Září 13 12:44:03 CEST 2009

TH2821A je kupodivu kalibrator grade s presnosti 0.3%, kdezto Agilent je "jen" bezny merak.
Proto ta podobna cena, na druhou stranu na Farnell je ten Agilent nejak podezrele levny, asi vyprodej, bezna cena byvala kolem 300$.

Je pravda, ze na mereni civek do pulsnich zdroju to chce neco s frekvenci 100kHz, ale take je pravda, ze i ty levnejsi kusy atakuji zespodu 1000$
http://cgi.ebay.com/PROFESSIONAL-100KHZ-DIGITAL-BENCH-TOP-LCR-LCZ-METER-ESR_W0QQitemZ350242442948QQcmdZViewItemQQptZBI_Electrical_Equipment_Tools?hash=item518c138ec4&_trksid=p3286.c0.m14

Stejne tak je faktm, ze za ty prachy je pro dany ucel lepsi koupit sadu "referencnich" civek a je po ptakach.
Nicmene sam bych neco takoveho obcas take uzil, po meraku ESR u C primo touzim {to zajicovo piskatko znam)

Zeptam se znaelejsich a vybavenejsich v teto oblasti, je realne neco takoveho postavit?
Myslim tim L,C metr s 1,10,100kHz , ktery by umel odpory C a takove ty drobnosti,z hlediska presnsoti by to nemusel byt zadny zazrak, chyba v jednotkach procent nikoho nezabije.

PN