OT: Pece o gramodesky

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Září 10 14:12:20 CEST 2009

Chtelo by to nejakou mini Wapku s destilovanou vodou, ja kdysi beznadejne
zadelanou desku ktera snad byla vytazena z hnoje normalne umyl hadici a za
mokra prehral a zdigitalizoval - hrala jako nova ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Michal Grunt
Sent: Thursday, September 10, 2009 12:51 PM
To: HW-news
Subject: RE: OT: Pece o gramodesky

Dekuji za odpoved. Predpokladam (vanu nemam, tak se ptam), ze do
ultrazvukove vany bych desku vkladal na vysku a vždy po nejake době
pootočil? Na cisteni jsem nekde videl jakesi vodicky v cene radech stokorun
+ ruzne kartáčky... Stanton SC-4, Stanton VC-1. Otazka je, jak dlouho by
lahvicka vydrzela, pokud bych desek cistil třeba 50 kusu.

Michal