OT: Pece o gramodesky

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Září 14 09:56:06 CEST 2009

Zdravím,
  rozhodně staré uchovat, ale nepoužívat, pokud nejsou úplně tip top. Kdysi dáááávno se prodávaly náhradní obaly na vinyly, které nepouštěly chlupy ani prach, byly antistatické a měly záklopku (jako obálka), takže se dovnitř neprášilo a deska se nemusela vkládat do toho igelitového "prezervativu". Pochybuji ale, že dnes něco takového bude k sehnání... Ale ano, je... Na googlu jsem hledal "phono record sleeves" a našel jsem, většinou v USA, ale to dnes není problém, ikdyž to není přesně to, co jsem měl na mysli. Tyhle mají v prostředku díru, aby byla vidět etiketa. Ta díra by ale mohla být krytá nějakým celofánem, to není na fotce vidět. Pak se ještě uloží do velké kartonové krabice. Pro archivaci desek asi lze doporučit...
    Zdraví Pavel