[mirne OT:)] Stranky o taboru aneb Pozicovani v CSS

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Září 8 20:58:20 CEST 2009

FF 3.5 a IE 8 vše OK, akorát se dost výrazně liší velikost fontu. Asi bych
volil nějaký konkrétní ve Windows běžný font než font-family: cursive. Takže
zbývá vyřešit, který prohlížeč chybně interpretuje display: none.
Ještě nenavštívený odkazy jsou po přejetí kurzorem červený, chtělo by to
nastavit taky na fialovou, vypadá to pak dost divně.