[mirne OT:)] Stranky o taboru aneb Pozicovani v CSS

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Září 8 21:04:36 CEST 2009

Hezky vecer,

    uz jsem na to totiz prisla :-) Kouzelny postup je ten, ze se vyhodi
absolutni pozicovani a nastavi se parametr "margin-left" u textu, jenz
se ma zobrazit na obrazovce. Pro tiskarnu tam je nula a proto se to
zobrazi pres cely papir.

    Me se to ve FF3 i v MIE 8 zobrazuje prakticky stejne. Ta cervena je
tam schvalne, jen nevim, jak to udelat, aby byl cerveny i aktivni odkaz
jiz jednou navstiveny. Pokud na to neprijdu, tak to udelam vsechno
fialove a bude klid.

					Saša K. Svobodová