OT: Jeste jednou sluchatka

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Září 2 21:34:25 CEST 2009

To potvrzuji, mám taky AKG a jako jediné sluchátka hrají líp než reprobedny
Marsyas. Sice jsou šeredné (skoro jako traktoristické), ale díky tomu se
dají po bazarech sehnat za směšnou cenu. Doporučil bych ty klasické,
jednoměničové, kde je měnič již 50 let stejný - líp to už opravdu udělat
nešlo.

----- Original Message -----
From: Halen

Jestli mohu doporučit, zaměřte se na sluchátka AKG. Dobří jazykové tvrdí :-D
, že nahrávky znějí nejlépe na těchto sluchátkách z důvodu právě toho, že
jsou používána ve při mixování ve studiích. Sám si je také budu kupovat.

Honza.

> Od: Saša Svobodová <sasa@zirafoviny.cz>
> Předmět: OT: Jeste jednou sluchatka
> Datum: 02.9.2009 18:31:43
> Hezky vecer,

nedavno tu bezela diskuse o sluchatkach, tak mi > treba nekdo poradi.
Shanim nejaka dobra sluchatka. Tedy nejsem zadny > hifista, ale take
nechci nic super lacineho. Rada bych uzavrena sluchatka > (jako mam k
televizi) ale nejdulezitejsi parametr je vyrovnana frekvencni >
charakteristika. Vsechna sluchatka co mam, ci jsem zkousela, desne