Re: OT: Jeste jednou sluchatka

Halen Halen@seznam.cz
Středa Září 2 18:35:09 CEST 2009

HTML příloha byla odstraněna...
Jestli mohu doporučit, zaměřte se na sluchátka AKG. Dobří jazykové
tvrdí :-D , že nahrávky znějí nejlépe na těchto sluchátkách z důvodu
právě toho, že jsou používána ve při mixování ve studiích. Sám si je
také budu kupovat.

Honza.

> Od: Saša Svobodová <sasa@zirafoviny.cz>
> Předmět: OT: Jeste jednou sluchatka
> Datum: 02.9.2009 18:31:43
> Hezky vecer,

nedavno tu bezela diskuse o sluchatkach, tak mi > treba nekdo
poradi.
Shanim nejaka dobra sluchatka. Tedy nejsem zadny > hifista, ale take

nechci nic super lacineho. Rada bych uzavrena sluchatka > (jako mam
televizi) ale nejdulezitejsi parametr je vyrovnana frekvencni >
charakteristika. Vsechna sluchatka co mam, ci jsem zkousela, desne
/>zduraznuji nizke frekvence, takze porad musim menit nastaveni
/>ekvalizeru. Napriklad muj telefon to umi, ale ne kdyz se zapne
radio.
/>Mam k nemu sluchatka Koss, hraji pekne, ale jak jsem psala, desne
duni.
/>A to jsou to "pecky". Televize to neumi vubec.

Existuje > nejaka firma, kam se da dojit, trebas se poradit, nebo si

je i vyzkouset > a pritom na me nebudou koukat jako na pako, ze chci
neco
specialniho, > protoze nechci poslouchat duneni? Vim, ze na webu je

spousta odkazu a > firem, ale doporuceni od cloveka je preci jenom
lepsi.

Omlouvam > se za OT dotaz, ale trebas nekdo bude vedet. Predem moc
dekuji.

-- >

/> Saša K. Svobodová