OT - test GSM mobilu, jak to je s citlivosti

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Říjen 19 22:53:26 CEST 2009

 19.10.2009, 22:47:30

Citlivost se uz davno nepovazuje za vyznamny udaj a podle toho to s ni
i vypadada. Pokud chcete mobil s dobrou citlivosti, budete muset do
bazaru. Takove siemensi z dob nez to siemens prodal cinanum byly v
tomto parametru spicka.
Overeno a ozkouseno v situaci kdy kamaradi s jejich barevnymi ,
placatymi uzasnymi cool hrackani skoro nemohly volat, mel muj ME45
signalu na rozdavani.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz