OT - test GSM mobilu, jak to je s citlivosti

nesvacil@posys.cz nesvacil@posys.eu
Úterý Říjen 20 08:45:35 CEST 2009

Zdravim,
chapu, ze kdyz dojdu do bazaru a budu hledat stare telefony, tak asi
najdu ... , jenze to neni ono.
Nevadilo by mi, kdyz by novy mobil mel antenku vystrcenou, aspon by to
nebylo tolik u hlavy a treba melo vetsi citlivost. Napsal jsem dotaz
vyrobcum ... uvidim.

Preci jenom dobry parametr u telefonu je se dovolat...., tento parametr
se tedy neuvadi. Operatori uvadi pokryti uzemi ci obyvatelstva. Jejich
test signalu vypada tak, ze se technik projede autem po silnici a
zjisti, ze zde signal je. Ze neni dostatecny o par metru dal nebo v
budove... to je moc nezajima. Jiz jsem to resil. Nejsou schopni ani
odpovedet, jestli a kdy budou menit nejake BTS ci je budovat.
Na zavaloni jak jste spokojeni ... od nejmenovaneho operatora jiz
nereaguji ... oni se divi, ale je to tak.Chapu, ze za to nemuze ten
clovek co dela pruzkum, ale je to hrozny tyhle oligopoly.... .

Jirka