Elektropohon 10-15kW

aze azehw@volny.cz
Pátek Listopad 27 14:15:19 CET 2009

Mám dojem, že na Punkvě na propasti Macocha jezdily motorové čluny na
akumulátory a bývalo tam 12V dynamo ze Škodovky. Ale dnes jsou jiné
možnosti.
AZE

----- Original Message -----
From: "Tomáš Hamouz" <hamouz@alsoft.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 27, 2009 1:27 PM
Subject: Re: Elektropohon 10-15kW

Kdysi se prodávaly přívěsné elektromotory, napájelo se to
z autobaterky. Bylo to myslím kvůli zákazu ježdění se spalovacími
motory na přehradách. Výkon bohužel neznám.
Možná že se stále něco podobného vyrábí, třeba pro vodárenské nádrže.

Tomáš

P.S.
Vyrábí, třeba toto:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150336726694