Elektropohon 10-15kW

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Listopad 27 13:27:05 CET 2009

Kdysi se prodávaly přívěsné elektromotory, napájelo se to
z autobaterky. Bylo to myslím kvůli zákazu ježdění se spalovacími
motory na přehradách. Výkon bohužel neznám.
Možná že se stále něco podobného vyrábí, třeba pro vodárenské nádrže.

Tomáš

P.S.
Vyrábí, třeba toto:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150336726694