Skoro piatok -dodavky materialu?

Pikulík picom@volny.cz
Čtvrtek Listopad 26 20:36:56 CET 2009

Zkus jeste www.distrelec.com
  ----- Original Message -----
  From: Andrej Jancura
  To: HW-news
  Sent: Thursday, November 26, 2009 4:44 PM
  Subject: Re: Skoro piatok -dodavky materialu?

  Ty si dobry... Chcel som len par odporov. Tak som zacal klikat v gme. Kedze podla ocakavania vsetko co som chcel nemali, zacal som klikat v sos. Prisiel som do polovice zoznamu a pozeram, oni tiez vsetko nemaju... Zacal som klikat Farnell. Po par klikoch som prestal, postihla ma postupna cenova nevolnost. Tak som sa vratil ku gme, objednal 80% toho co som chcel. A doslo. Zvysne som handrkoval v sos, objednal ale nedoslo nic. (Ne)vedomky som spachal dalsiu zo svojich osudovych chyb, nechcel som zaplatit najdrahsiemu,... Farnelovi. Poucenie kupovat treba len u tych naj... Najlacnejsich a najdrahsich. V sumare to vyjde rovnako, ale veci mate v rozumnom case a na stole.

  A.