Skoro piatok -dodavky materialu?

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Listopad 26 16:44:18 CET 2009

Ty si dobry... Chcel som len par odporov. Tak som zacal klikat v gme. Kedze podla ocakavania vsetko co som chcel nemali, zacal som klikat v sos. Prisiel som do polovice zoznamu a pozeram, oni tiez vsetko nemaju... Zacal som klikat Farnell. Po par klikoch som prestal, postihla ma postupna cenova nevolnost. Tak som sa vratil ku gme, objednal 80% toho co som chcel. A doslo. Zvysne som handrkoval v sos, objednal ale nedoslo nic. (Ne)vedomky som spachal dalsiu zo svojich osudovych chyb, nechcel som zaplatit najdrahsiemu,... Farnelovi. Poucenie kupovat treba len u tych naj... Najlacnejsich a najdrahsich. V sumare to vyjde rovnako, ale veci mate v rozumnom case a na stole.

A.

  ----- Original Message -----
  From: Jan Martincek
  To: 'HW-news'
  Sent: Thursday, November 26, 2009 9:42 AM
  Subject: OT: Skoro piatok -dodavky materialu?

  Zdravim priatelia

  Poslednym tyzdnom zistujeme ze nasi dodavatelia nemaju nic skladom.

  Napriklad:

  BTA41/600                    - sos 20ks, TME 0ks

  470uF/25V 105c            - takmer rovnako

  560R 0.6W                   - u TME nieje :(

  Farnel+Distrlec+Elfa maju ceny asi tak 5 nasobne aj pre mnozstva 1200+

  Mam taky pocit ze sa blizi zasa socializmus a na 555 v CMOS-e budeme cakat 6 tyzdnov. ??

  __________ Informacia od ESET NOD32 Antivirus, verzia databazy 4639 (20091126) __________

  http://www.eset.sk