VHDL - signaly v processu?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Úterý Listopad 24 12:38:09 CET 2009

Ona je matoucí už samotná simulace (myšleno na behav úrovni), kdy se
výstup procesu promítne do signálů ihned a ne až se zpožděním.

Celkem by mě zajímalo, jestli tam tohle zpoždění (čistě pro účely
simulace) nejde přidat nějak uměle. Něco jako říci ModelSimu, aby se
výsledek všech procesů (sekvenční domény) promítl až třeba po 10us od
hrany hodin a kombinační domény třeba až za 5us. Hledal jsem to v
manuálu celkem dlouho a pečlivě, ale nenašel :-(

OH

Petr Tošovský napsal(a):
> hm hm, to s glitchem je pravda, nedomyslel jsem to do konce.
> S tim zpozdenim jsem to myslel tak ze studenti co se u me ucili VHDL
> porad meli problem, ze zmeny signalu nastanou az pri zmene hodin a ze
> tedy signal muzou v tom stavu jak jej potrebuji pouzivat az v
> nasledujicim taktu. Delavalo to skutecne problemy dost casto. V tomto
> pripade nedochazi k hradlovani hodin toho daneho pulzu, ale az toho
> nasledujiciho po sestupne hrane. Je to logicke, ale lide co se uci
> VHDL to nevidi.
>
> Tosa

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |