Re: [OT] Cisla v pravem hornim rohu slovenskych TV?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Listopad 17 16:27:19 CET 2009

Abychom si rozumeli ten pictogram je jako logo TV , ktere je na obrazovce po celou dobu, tzn. v levem hornim rohu je napriklad logo JOJ a v pravem hornim rohu dalsi logo s zakazem vezdu a cislem 18.. Plochou vysilani jsem tedy myslel plochu na obrazovce.
Nesledoval jsem to detailne, ale pri vysilani reklam tam zadne logo, neco jako sledovani techto nesmyslu muze poskodit vyvoj cloveka, nevidel.

Tom

>Proc ?
Na vysilani jsou dulezite pouze reklami. Vse ostatni je pouze vata
slouzici k vycpani volneho prostoru mezi nimi. Cim levnej, tim lepe.
Porovnejte si vyrobni naklady nejakeho piktogramu s vyrobnimi
naklady poradu. Pak je s podivem, ze piktogram zabira pouze to 1%.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz