Maly kviz na uterni vecer (pocitani s odpory)

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Úterý Listopad 17 18:03:17 CET 2009

Hezky vecer,

    omlouvam se za malinkatou prilohu, ale nevim si rady s jednim
prikladem. Prave z te prilohy. Ukol zni, vypocitat proud odporem R5. Me
vychazi cca 80 mA kamaradovy cca 30 mA a me by moc zajimalo, kdo pocita
spatne. Je si myslim, ze ja, ale proto se ptam tady, jestli nas nekdo
rozsoudi.

    Poradi mi nekdo, predem moc dekuji :-)

					Saša K. Svobodová