[OT] Psychowalkman - funguje to ?

Rollfree rollfree@volny.cz
Neděle Květen 31 21:52:16 CEST 2009

Vyzkousel jsem program JAVSEditor.
Kdyz jsem si pak vygenerovany zvuk pustil, tak jsem zacal
velmi soucitit s vezni na Guantanamu.

Vygeneroval jsem si vzorek "relax25", ale zdalo se mi,
ze spravne jmeno by melo byt "naprud25", po delsim
poslechu pak uz spis "muceni25".

Takze mam zrejme smulu a jsem s psychowalkmanem
nekompatibilni. Krome toho navic plati co jste napsal,
ze to nemaskuje, resp. spatne maskuje okolni zvuky,
takze pro muj primarni zamer by to stejne bylo
nepouzitelne.

Dekuji vsem, kteri prispeli k tomuto tematu.

rollfree

**********************************
Od: "Ondřej Janovský" <ondrej.janovsky@alarex.cz>

Ahoj,

psychowalkman neodstini. Naopak, pokud si s nim nemuze clovek nekam
zalezt, je to k vzteku a k nicemu to neni.
Jinak z mojich zkusenosti funguje, ale ne tak uzasne, jak vetsinou
slibuje napriklad jakysi p. Valuch a firma Galaxy.

BWGen ... nektere z nastaveni pro tento program ucinkovaly.

Existuji jeste:

http://gnaural.sourceforge.net/
http://uazu.net/sbagen/

Jinak pokud by nekdo mel pristup k EEG pristroji, mohli bychom se
presvedcit, jak to doopravdy funguje. Ja pouzivam InnerPulse co prodava
Galaxy.
Pokud si ho chcete ozkouset, co to s vami udela, jsem v Praze Dejvicich
a nebyl by to problem.

Oja