OT: kabel k Siemens C35, odblokování

DVD microchip@klikni.cz
Pondělí Květen 11 22:05:52 CEST 2009

Aha, moc děkuji, max3232 jsem doma našel, zkusím provizorně vyrobit
kabel - nastrkat drátky do konektoru od nabíječky a potom si pohrát se
SW. Kdyžtak ještě napíšu, jestli jsem byl úspěšný.

Jinak prý jsou stále hojně používané krabičkové modemy s tím samým HW co
je v Siemensu C/M35, jenže se prodávají za 2500Kč. Zatím zkusím levnější
řešení ze šuplíkových zásob.

David