OT: kabel k Siemens C35, odblokování

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Květen 11 22:01:34 CEST 2009

Jo to tak bylo. Ale program Freia (mam asi 5 verzi) mel C35 a C35new a
umel primo odblokovat i ty novy verze. To podflasovani bych
nedoporucoval. Kdysi jsem tak umrtbil C35 a trvalo mi pul dne nez jsem
ji ozivil.
Tech programu co to umely primo bylo vice, na Siemense tu mam pres 400MB
vselijakejch softu - ani nevim co to umi.
MH