Automatický zpožděný start serveru

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Pondělí Květen 11 15:40:47 CEST 2009

BIOS je nastavený dobře, ale nedaří se mi vypnout UPS a tím docílit
stavu, že mi zmizí napájecí napětí na vstupu PC zdroje. Zkoušel jsem
nenulový parametr KILLDELAY, ale UPS pořád běží až do naprostého vybití
a pořád má 230V na výstupu. právě zjišťuji, jak vypnout UPS současně s
počítačem. Zdálo se mi, že je parametr KILLDELAY v apcupsd.conf, ale UPS
se mi nevypla. Přitom, jestli jsem dobře pochopil, nenulový parametr je
počet sekund za kolik se UPS vypne po předchozím vypnutí serveru.

Pavel Krafčík