OT:reklama -

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pátek Březen 20 09:30:10 CET 2009

Nechci se prilis prit, ale treba takove ubuntu je unix-like system a
kdyz se prihlasite jako obyc. user, tak systemove soubory menit
nemuzete, ale kdyz napisete sudo vim systemovy soubor, tak se vim
spusti pod administratorskymi pravi a vy to menit muzete.  Koncepcne
mi to prijde jako uplne to same, co zde vysvetloval Petr. To ze ve
Vistach musiote tuknout mysi na tlacitko, zatimco v ubuntu musite
napsat sve normalni heslo je jen kosmeticky rozdil.

Honza

PS: Samozrejme se to da ruzne menit a nemenit, ale takhle to je tusim
defaultne po instalaci...