OT:reklama -

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Pátek Březen 20 09:37:21 CET 2009

Ano, ale to potvrzuji svym uzivatelskym heslem. Kdyz se prihlasim jako
administrator (root) rootovym heslem, tak jsem proste administrator a
vim co delam a na nic dalsiho uz se nikdy nikdo nezepta. U tech vist
jsem to pochopil tak (nemam je), ze i kdyz jsem prihlaseny jako admin,
tak stejne pokazde musim potvrdit....

KR