OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

Aleš Chlubný ales.chlubny@seznam.cz
Sobota Březen 14 15:02:56 CET 2009

Mohl by mi nekdo z pritomnych paranoiku vysvetlit vase duvody k obavam?
Predpokladam, ze osobni data budou sifrovana, takze si je neprecte jen
tak nekdo a ten kdo to bude umet, tak pro nej bude snazsi ziskat je
jinak - rychleji a spolehliveji nez saskovanim s RFID cteckou kolem vas
(vycitaci vzdalenost zrejme nebude nijak velka). Navic se rozhodne
nepovazuju za tak zajimavou osobu, aby se nekdo snazil vycucnout mi data
z cestovniho pasu :-)
preji pekny vikend,
Ales Chlubny