Re: OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

Heinrich Adam A.Heinrich@seznam.cz
Sobota Březen 14 15:21:24 CET 2009

Přesně tak, já pas s rfid beru jako výhodu, nechápu důvody proč být proti - asi něco jako bouřící se studenti naší školy při namontování vstupu na otisk prstu a dvou kamer z důvodu prevence loupeží. Myslel jsem, že dospělí lidé budou mít víc rozumu.

To už bych rovnou mohl vyhodit mobil, aby mě v terénu nikdo nevystopoval. Podobnou věc, jako ničení čipu v pasu, bych začal řešit až při plánování vykradení banky...

A.