CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Středa Březen 11 01:31:20 CET 2009

Problem je, ze place&route nemuze udelat bez zverejneni detailu architektury
obvodu nikdo jiny nez vyrobce. Proto neexsituje univerzalni prostredi.
Nicmene urcite lze pouzit oblibene univerzalni ide, psat si v nem
VHDL/Verilog a pomoci prikazovych radku to pak prelozit. Poud bude napsan
test bench tak,ze se ma vysledek simulace zkontrolovat proti predpokladanym
vysledkum(a ty budou spravne), tak se mozna obejdete i bez vyseldku simulaci
v graficke podobe. Ale porad je tu nutnost mit naistalovane originalni
prostredi aby bylo kde brat prikazy do radky a spoustu info souboru
potrebnych pro preklad a simulaci po place&route.

PK