8bit citac na 100MHz + seriovy vystup?

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Březen 10 14:10:19 CET 2009

 10.3.2009, 14:04:22

To je pekne reseni, priznavam se bez muceni, ze jsem o nem doposud
nevedel. Ovsem jak uz to tak byva, ma i slaba mista. Treba to, ze
vetsina rychlich delicek, IMHO zrovna ta zde zminena (a dne obtizne
dostupna U664) nema zarucenou funkci pro f_in mensi nez nekolik
desitek MHz. Takze, udelat se to da, i fungovat to asi bude, ale
inzenyr by takou vec spachat nemel. :-)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz