8bit citac na 100MHz + seriovy vystup?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Úterý Březen 10 14:22:59 CET 2009

Dňa 10. marec 2009 14:10, gatilo <gatilo@centrum.cz> napísal/a:
>  10.3.2009, 14:04:22
>
> To je pekne reseni, priznavam se bez muceni, ze jsem o nem doposud
> nevedel. Ovsem jak uz to tak byva, ma i slaba mista. Treba to, ze
> vetsina rychlich delicek, IMHO zrovna ta zde zminena (a dne obtizne
> dostupna U664) nema zarucenou funkci pro f_in mensi nez nekolik
> desitek MHz.

A este boli 2 verzie: DIP a SIP, jedna citala uz od cca 20MHz, druha
az od 70MHz.

miro

> Takze, udelat se to da, i fungovat to asi bude, ale
> inzenyr by takou vec spachat nemel. :-)

Hlavne ide o to, co pisal JL, ze cela konstrukcia citaca musi
zarucovat presnost na nizkych radoch udaja meranej frekvencie. Inac su
tie LSB rady, ktore su "neviditelne" v preddelicke pri tych
frekvenciach nanic.

miro