Linux - civilizacni sok

gatilo gatilo@centrum.cz
Pondělí Červen 22 01:31:14 CEST 2009

 22.6.2009, 1:06:28

No, ja mam zkusenost opacnou. Pouzivam widle, o Lx jsem vedel jen to
ze existuji. Pred par tydny mi ale widle zacaly blbnout (pricinu jsem
dosud nezjistil) a stav se prudce zhorsoval, az to skoncilo totalnim
rozpadem systemu (jak si mozna nekdo domyslel, kdyz jsem se na cca 10
dnu odmlcel). V poslednim zachvevu funkcnosti jsem stahnul a vypalil
SLAX. Vse fungovalo na prvni pokus, na druhy uz jsem mel instalaci i
na USB Flash s aplikacemi dle vlastniho vyberu (opera, krusander,
partimage, gparted a neco dalsiho) a asi tyden jsem to pouzival k plne
spokojenosti. Jediny problem, ktery mne stal den casu bylo, ze widle
se na HD ktery jsem formatoval v gparted sice dokazaly
nainstalovat, ale nedokazaly z nej bootovat. Bylo treba disk
preformatovat z instalace tech widli.
V zajmu objektivity musim dodat, ze jsem zkousel jeste Danix. Ten
sice tez fungoval na poprve, ale nedovolil mi nastavit jine rozliseni
monitoru nez jakesi obskurni 780*592. Tak jsem na nej zanevrel a
pouzival ten SLAX.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz