Linux - civilizacni sok

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pondělí Červen 22 10:54:00 CEST 2009

Joooo, SLAX je skvělej!!!!!!   Někdo mi ho tu před časem doporučil. Já
mám stále USB 256MB se SLAXem v "servisním kufříku"  Kolikrát přijdu k
PC se zbořeným systémem ( wydle ) a lidi brečej, že v tom maj fotky,
atd..... Nabotuju SLAX a v něm v pohodě vypálim.....( případně záloha na
EXT USB drive. )