Problem s oknami

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 19 11:55:48 CEST 2009

Hmmm, nikdy jsem proti XPckam nic nemel, ale posledni dobou me pekne ...
Nikdy jsem nemel problem s tim, ze by se mi wokna nejak zpomalovala
postupem doby od instalace. Nebyl problem mit nainstalovano nekolik let
a bez problemu.
Ted se me doma i v praci, kolegovi taktez silene zpomalilo PC. Navic mi
prestalo fungovat uspavani PC (jak do RAM tak na disk) prestoze s PC
nikdo nic nedelal. Podezrival jsem RAMku i MB, ale nikde nic - 24h test
RAM neodhalil zadnou chybu i tak jsem pred tydnem koupil znackove DDR2
moduly a zadna zmena (krome toho ze behaji rychleji).
Bootovani PC u me trva nekolik minut a prestoze jsem cistil registry,
ruzne systemove cache, vypinal antivir, odinstaloval veskery nepotrebny
balast tak se nic nemeni. Bezna prace uz tak nejak jde, ale take to
byvalo lepsi.
Uspani nekdy funguje nekdy ne - vetsinou konci tim, ze problikne obraz,
zhasne monitor a zustane svitit disk.
Podobne priznaky ma i kolega, ale ten PC neuspava - jinak ale bootovani
take tragedie.

Asi me nakazil p.Lukesh tim jeho stihomamem ;-) a zacinam verit na
spiknuti od MS abych povysil OS.

Radek Vicek