Problem s oknami

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Červen 19 11:39:40 CEST 2009

On Fri, 19 Jun 2009, om1ct wrote:

> Zdravim, vcera sa mi po starte PC udiala taka zvlastna vec...to co
> islo zrazu bolo nefunkcne... nefungovali usb porty , zvukovka ,
> sietovka... (XPcka ukazovali pri ovladacoch zlte vykricniky). Preto
> som skusil preinstalovat ovladace, ale vysledok stale stejny... (hlasi
> chybu 39). Uz som si myslel ze nieco odislo na doske, ale po
> rebootovani pc s cdcka kde mam ubuntu, vsetko je funkcne. Neviete
> poradit co sa take stasne udialo v XPckach, resp. ako to dostat do
> povodneho stavu... ze by nieco s registrami ?
> Dakujem, pekny den prajem Ivan

Jo windows to je system. Taky se mi jednou stalo ze PC jeden den slo
normalne a druhy den jsem ho spustil a chovalo se divne, nesly spoustet
nektere programy apod.

Ve WinXP je nastroj obnoveni systemu - vyzkousejte ho. Defaultne to
dela obcas snapshot dulezitych veci takze se muzete vratit v case
k nejake revizi. Mne to pomohlo. Nicmene proc se ten kram dostane
nahodne do takoveho stavu na to jsem neprisel..