Jak se zalohuje 100 Giga

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Červen 15 15:14:04 CEST 2009

Tohle jsem vyresil tak, ze se kazdou noc spusti xcopy. Mam v masine
druhy hdd urceny jen pro zalohovani, liche a sude dny a soboty
kopiruju zvlast. Jednou tydne se kopiruje na dalsi pocitace po byte a
kdyz si vzpomenu tak na nektery z hdd ulozenych na spolehlivem miste a
klicovy gigabyte me celozivotni prace :-) jeste na flash.

Ales Prochaska