Re: CPLD - trochem v tom plavu

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Neděle Červen 14 11:36:05 CEST 2009

To vim, ale i tak se v literature uvadi rozsah 0-2Pi, i kdyz pri prakticke realizaci nerozlisim 1/2Pi a 1.5Pi. Nicmene porad nevim jaky je minimalni casovy posun na ktery umi takto realizovane EXOR vygenerovat na vystupu Log1 a jake bude jeji min trvani. U XC9536XL se v datasheetu pise, ze 5 ns pin-to-pin logic delays, with internal system frequency up to 208 MHz, nasledne fSYSTEM (MHz) 178MHz a  aby zmatli krtka dokonale tak v katalogu TME uvadi XC9536XL10VQG44 Integrovaný obvod 36Macro 34I/O 10ns VQFP44
Jak to tedy je ?

Vyvojove nastroje.
Xilinx poskytuje zdarma ISE® WebPACK™ a za penize ISE Design Suite 10.1, kdyz necham stranou otazku legalnosti najdu na internetu oboji. Ma, pro me a pro pouziti s obvody CPLD vyznam instalovat ISE Design Suite nebo si jen zaplacam PC podstatne vetsim molochem a prinos bude 0?

Power management?
Pokud jsem to spravne pochopil, tak pokud realizuji 16bit citac a tento pobezi na 50MHz tak si to vezme vice nez 20mA, coz neni zrovna malo. Jake jsou moznosti radikalne snizit spotrebu? Pokud to chapu spravne tak i kdyz zablokuji hodiny a CPLD pojede defakto na 0, stejne si vezme cca 15mA. Jsou nejake moznosti spotrebu dale radkalne snizit, myslim radove, tj. nejaky sleep mode nebo tak?
Pokud ne je realizovatelne napriklad spinat napajeci napeti nejakym MOSFetem, napada me aplikace, kdy realizuji nejake mereni, trvajici radove jednotky sekund a dalsi mereni ma vyzdam az za radove jednotky az desitky minut, mezitim CPLD zere kapku zbytecne.

Jeste jednou dekuji

Jirka

> S jednoduchym XOR detektorom ale rozsah 2 pi neobsluzite, pac vystupne napatie je paran funkcia, t.j. dostanete rovnake napatie pre fazu v oblasti 0- +pi ako aj 0- -pi. To ale nema nic spolocne s CPLD samozrejme.
Vo VHDL je funkcia xor priamo definovana
  VYSTUP <= ( VSTUP1) xor ( VSTUP2);