CPLD - trochem v tom plavu

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Červen 14 11:52:49 CEST 2009

zase neocakavajte zazraky, programovatelna logika nie je nic ine ako
napakovanych milion hradiel do jedneho puzdra s moznostou "softwaroveho"
poprepajania. Ked si kupite diskretne hradlo bude mat podobne parametre.
  Ak chcete zrealizovat len jednoduchy fazovy detektor pozrite sa na ine
riesenie, xor hradlo sa da kupit v roznych formach.
Ohladom power management je to na vas ako dizajnerovi. Ked viete ze
potrebujete aby system fungoval 1ms a potom pol hodinu nic a odber prudu
je dolezity tak musite navrhnut system tak aby umoznoval uspory vo
vykone. Je to velmi rozsiahla problematika a existuje mnozstvo technik
ako to dosiahnut. Jednou vetou sa to neda obsiahnut. V principe ide o
CMOS obvody takze tam matew staticku zlozku odberu a potom dalsiu ktora
je umerna rychlosti spinania. V case necinnosti mozete uviest obvod do
idle stavu alebo zablokovat hodiny. Neviem ci to dokaze vami vybrany
obvod ale nove obvody to vedia.
Pytate sa moc obsiahlo a vseobecne, takzo sa da poradit nieco konkretne...
b.