[OT] Zvedavy Google?

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Úterý Červen 9 14:35:21 CEST 2009

At 14:26 9.6.2009, Pavel Troller wrote:
>Noo, já jsem koukal na ten velice neèitelný script, tak¾e jsem z nìj skoro
>nic nepøeèetl :-), snad kromì toho, ¾e je zajímá kromì jiného i to, zda mám
>nainstalovanou javu a pokud ano, tak jakou, zda mám Flash prohlí¾eè, jaká
>je velikost mé obrazovky, samozøejmì User Agent, platforma, jazyk prohlí¾eèe
>a systému atd. Mám podezøení, ¾e luxují i historii prohlí¾eèe, ale tím si
>nejsem jist. To jde hodnì nad rámec zji¹»ování "statistik pøístupu na web".

Vubec ne. Statistika 'moznosti zarizeni' k
pristupu na moji stranku je dulezita a nelze
ziskat jinak. Podle toho se muzu rozhodnout,
jakym zpusobem upravim sve stranky. Napr. ze
uriznu vsechny s rozlisenim pod 1024x768 nebo
bezflesisty. Idealismus, ze web=textovy obsah, ten snad uz vsichni opustili ;)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.