[OT] Zvedavy Google?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Červen 9 14:45:59 CEST 2009

> Vubec ne. Statistika 'moznosti zarizeni' k
> pristupu na moji stranku je dulezita a nelze
> ziskat jinak. Podle toho se muzu rozhodnout,
> jakym zpusobem upravim sve stranky. Napr. ze
> uriznu vsechny s rozlisenim pod 1024x768 nebo
> bezflesisty. Idealismus, ze web=textovy obsah, ten snad uz vsichni opustili ;)

Zdravím,
  a to je právě to, co jsem tam chtěl taky napsat, ale nakonec jsem to
neudělal: Jsem typický "menšinový uživatel". Například zásadně brouzdám
v okně 1600x1200, takže z každého webu mám "nudli". Pokud jedu ve svém
oblíbeném browseru (konqueror), půlka stránek mi nefunguje. Pro moji
platformu (Linux) nejsou některé technologie vůbec dostupné (např.
VB a další rozšíření IE). A právě mám pocit, že tato technologie jede
proti mně, neboť místo aby se tvůrci stránek snažili být plně kompatibilní
s uznanými standardy, tak se opřou o takovouhle statistiku a vyjde jim, že
takových kuriozit, jako jsem já, je pod 1% a že se na ně zvysoka vy***ou
a budou "optimalizovat" web jen pro ty, kterých je většina. I proto mi
tento sběr dat vadí - mně jako uživateli webu rozhodně nepomůže.

S pozdravem Pavel Troller