Oboustranna lepici paska

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Červenec 8 15:54:29 CEST 2009

Hm, len treba zabezpecit, aby sa svab nenaklonil do boku. Parkrat som lepil svaba dole chrbtom, ale to sa zase blbo pocitaju nohy ;-)
Mozno by to slo aj s nelepivou kaptonovou paskou (alebo niecim podobnym) a sekundakom?
V podstate ide len o to, aby sa to chytilo kym sa tam naletuju prve dva droty, potom to uz tie droty udrzia na mieste.

wek