Oboustranna lepici paska

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Červenec 8 16:15:50 CEST 2009

 8.7.2009, 16:12:11

Nejak tu potrebu oboustrane pasky nechapu. Ma-li byt brouk napevno
pripojen k PCB, jde to prece udelat kapkou lepidla upne stejne jako v
hromadne vyrobe. A pokud to ma byt docasne, staci i ta jednostrana.
Jednu stranu brouka prelepim paskou, druhou zapajim, udstranim pasku,
zapajim druhou stranu. A ani nemusi byt kaptonova, staci papirova.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz